Hej
Syntes måske det er på sin plads at her kan deles oplevelser med "Weber Garanti"
Jeg købte i november en Summit 470 e hos Bauhaus-
Jeg havede problemer med at jeg ikke kunne skrue ned for varmen på den ene brænder og meldte dette til Bauhaus.
I starten af januar kom der "sving i sagerne" jeg blev ringet op fra Weber:
"Vi har netop lavet aftale med firmaet Bravida".
Ugen efter blev jeg ringet op af en person fra Bravida "vi skal lige have nogle reservedele".
Nu begynder den oplevelse jeg ønsker at dele:
Om fredagen ringede en reparatør fra Bravida og sagde at de var klar til at "ordne" min gril... ok sagde jeg hvornår kan i komme? (svar):NU...
arhrr..., jeg er på arbejde, men min hustru er hjemme kl. 12:15?
Fint så kommer vi der...,
SUPER service, min 470'er er nu fuldkommen som en Weber skal være:-.)
Weber: Hold fast i Bravida, de ved da hvad service er tak, tak, tak
Bjørn